Veel gestelde vragen

Hoe kan ik Germano bereiken?
Heb je een vraag of opmerking? We horen graag van je! Je kunt MAGGY’S op de volgende manieren bereiken:

  • Heb je een algemene vraag? Mail naar service@germano-online.nl.
  • Liever telefonisch contact? Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 09:30-17:00 op 0341-423595
  • Heb je een vraag over je bestelling of retournering? Mail dan naar service@germano-online.nl.
  • Of vul het contactformulier in op onze site. Deze is te vinden op de contactpagina. 

Mag ik mijn sale items retourneren?
Ja, dat kan. Dan worden de verzendkosten wel in rekening gebracht.

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
Heb je je bestelling op een werkdag vóór 15.30 uur geplaatst? Dan gaat je bestelling dezelfde dag nog met de post mee. Je ontvangt automatisch een Track & Trace-code per e-mail zodra je bestelling onderweg is. Daarmee kun je precies zien waar je bestelling op dat moment is. 

Hoeveel bedragen de verzendkosten?
We versturen je bestelling gratis als je bestelt voor minimaal € 50,-. Bestel je voor minder dan dat bedrag? Dan worden de verzendkosten zichtbaar in je besteloverzicht zodra je je bestelling controleert.

Je bestelling afhalen in de winkel kan ook. Hier zijn geen kosten aan verbonden. 

Bezorgen in de regio Harderwijk is altijd gratis.

Welke betaalmethodes zijn er?
Je kunt je bestelling bij ons betalen met iDEAL of met een creditcard (MasterCard, Maestro of VISA).

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van bezorgen?
Hou je Track en Trace code goed in de gaten, want tegenwoordig doet PostNL geen briefje meer in de bus. Via de code kan je zien waar het pakketje is afgeleverd.

Ik wil een besteld item retourneren. Wat moet ik daarvoor doen?
Retourneren kan altijd, mits het item nog van het originele prijskaartje is voorzien en in de originele verpakking zit. Meld hiervoor je item binnen 7 dagen na ontvangst aan via onze site. Zodra wij je retourzending ontvangen en hebben gecontroleerd, krijg je binnen 5 werkdagen het geld teruggestort. Bekijk ook ons retourbeleid voor meer informatie.

Kan ik online bestellingen ook in de winkel terugbrengen?
Ja, geen probleem! Als je je retour van tevoren aanmeldt via de site, is het aan jou of je de retourzending terugstuurt via de post of bij ons in de winkel langs brengt. Eventueel kun je het item in de winkel omruilen voor iets anders. Wil je je geld terug? Dan gaat dit via je bankrekening. We kunnen je dus niet contant geld teruggeven in de winkel. 

Een item is uitverkocht in mijn maat. Komt het alsnog op voorraad?
Soms krijgen we alsnog nieuwe voorraad van uitverkochte items. Dan heb je mazzel! Stuur gerust een berichtje naar service@germano-online.nl. Dan kunnen we je een seintje geven, mocht het item na een tijdje opnieuw op voorraad zijn. 

Ik zag iets moois op Facebook of Instagram maar kan het niet in de webshop vinden. Kan ik het alsnog bestellen? 
Zeker! Als we het item in jouw maat op voorraad hebben, sturen we het graag naar je op. Mail hiervoor naar service@germano-online.nl. Een DM via Instagram of Facebook kan ook. Dan laten we je weten of jouw item nog op voorraad is. 

Heb je een andere vraag? Just shoot! Laat het ons weten via service@germano-online.nl of bel naar 0341 - 423 595 (op werkdagen tussen 09:30 -17:00 uur).